Wisefish og Evidi inngår strategisk partnerskap i Norge

Caroline Skuland

Fra venstre: Sigrún Dóra Sævinsdóttir, Jon Fromreide, Tom Rune Espedal, Frode Ree, Hannah Fraas, Eloise Freygang, Hrannar Erlingsson, Heine Fischer og Ari Hróbjartsson

Samarbeidet gir sjømatvirksomheter en kraftig og moderne Seafood ERP-løsning, med full sporbarhet for å øke effektiviteten og fortjenesten og maksimere utbyttet.

Wisefish, en markedsleder innen ERP-teknologiløsninger for sjømat, kunngjorde i dag at de har inngått en samarbeidsavtale med Evidi, en ledende Microsoft Dynamics Business Central-partner i Norge. Dette strategiske partnerskapet vil gi sjømatvirksomheter i Norge moderne, avanserte og innovative sjømat-teknologiløsninger, med sporbarhet gjennom hele forsyningskjeden.

Sjømatvirksomheter over hele verden fortsetter å skalere virksomhetene sine for å holde tritt med forbrukernes etterspørsel, forbedret sporbarhet og ulike utfordringer i forsyningskjeden. Disse virksomhetene trenger spesialisert programvare designet for sin bransje, samt regionale kundestøtteressurser som opererer i lokale tidssoner og språk.

Sjømatvirksomheter har alltid, og vil alltid, operere i et dynamisk, raskt og komplekst miljø. Våre kunder har vitnet om at med Wisefish' førsteklasses programvareløsninger for sjømathåndtering, får de en alt-i-ett enhetlig skyplattform for alle sine prosesser, for sanntidsovervåking og forbedret sporbarhet og forutsigbarhet. Norge er et viktig marked for oss, og vi er stolte av å legge til Evidi som partner, da de er unikt posisjonert for å tilby den høyeste kvaliteten på service, teknologi og kompetanse for å sikre at kunder i deres marked oppnår suksess med vår alt-i-ett sjømatløsning.

Sigrún Dóra Sævinsdóttir, forretningsdirektør, Wisefish

Med Wisefish-løsningen i kombinasjon med Microsoft Dynamics 365 Business Central blir Evidi den ideelle ERP-partneren for sjømatnæringen i Norge. Vi ser frem til å tilby denne løsningen til alle våre sjømatkunder i Norge.

Hannah O. Fraas, Business Lead, Evidi

Les mer om Optimise, leveranseområdet vårt innen ERP

Om Evidi

Som Nordens råeste kompetansemiljø på Microsoftteknologi skreddersyr vi løsninger til hver enkelt virksomhet. Vi sørger for at kundene våre får et enestående utgangspunkt til å identifisere muligheter og realisere verdier.

Styrken ligger i helheten. I vår samlede kompetanse, og i en teknologiplattform som setter virksomheter i stand til å kontinuerlig innovere og videreutvikle seg. Samspillet mellom mennesker, forretningsprosesser og teknologi skaper bedre virksomheter, som er rigget for å gripe mulighetene.

Evidi besitter en helhetlig ekspertise på rådgivning, endringsledelse, utvikling, implementering og vedlikehold av kritiske IT-løsninger. Dette gjør Evidi til Norges mest komplette tilbyder av produkter og tjenester med Microsoft-teknologi i sentrum.

Om Wisefish

Wisefish er den ledende eksperten på løsninger for forsyningskjeden for sjømat, og tilbyr full sporbarhet fra kilde til tallerken for den moderne sjømatvirksomheten. De kraftige løsningene er basert på Microsoft Dynamics 365-plattformen og er basert på over 25 års bransjeerfaring. Wisefish hjelper alle typer og størrelser av sjømatvirksomheter med å øke effektiviteten og fortjenesten, og maksimere utbyttet. Over hundre organisasjoner stoler på de velprøvde Wisefish-løsningene for å hjelpe til med å drive sjømatvirksomheten.

Kontakt:

Hannah O. Fraas, Business Lead, Evidi