Etablerer ledende Microsoft partner

Grundlæggere, ledelse og ansatte i eSeven AS og Pilaro AS (Selskaberne) går sammen med Credo Partners og etablerer Aimbot – en ny vækstplatform for Microsoft-fokuserede IT-serviceselskaber. Samtlige grundlæggere og ledere samt de fleste aktionæransatte, fortsætter på ejersiden i den nye platform, hvor Credo Partners vil repræsentere ca. 60% af ejerskabet.

Ledelsen i selskaberne fortsætter i sine roller, mens Gudmund Killi tiltræder som bestyrelsesformand i moderselskabet. Grundlæggere og ledelse får Credo Partners (Credo) med, for at realisere en fremadskuende udviklingsplan, som omfatter organisk og opkøbsdrevet vækst. Derudover har ledelserne og Credo i fællesskab identificeret områder knyttet til drift med potentiale for forbedring gennem samarbejde på tværs af selskaberne.

Høj aktivitet og fokus på udvikling, samarbejde og styrkelse af position fremover

Selskaberne oplever rekordhøj tilgang af kunder. De ser nu frem til at samle kræfterne bag værdiskabelsesprogrammet og at få i gang samarbejdet for at videreudvikle selskabernes værdiforslag til kunder og en fælles position som en ledende og innovativ aktør på markedet.

I Pilaro er vi optaget af at være den bedst mulige forretningspartner for vore kunder. Vore ambitioner er høje, og vi arbejder hver dag med at forstå, forenkle og udvikle kundernes processer og at øge deres lønsomhed. Vi har store igangværende leverancer og en solid pipeline, så det passer godt med ekstra kræfter i den kommende periode. Et større fagligt miljø og nye engagerede ejere vil motivere os til at levere de bedste løsninger for vore kunder. Vi har store forventninger til samarbejdet med eSeven og Aimbot og vi ser virkelig frem til at komme i gang, siger Richard Larsen, CEO i Pilaro AS.
Hos eSeven mener vi dette er en glædelig nyhed for alle vore kunder, uanset om de bruger AX, Nav eller Dynamics 365 versioner. De vil fortsat opleve os som den lydhøre, kompetente og effektive samarbejdspartner, som er pålidelig i leverancer. Kunderne vil også opleve, at vi gennem det nye samarbejde i endnu større grad kan imødekomme deres behov for specielt tilrettelagte funktioner i løsningen – og levere disse hurtigere end tidligere. Fortsat vil vi være den erfarne rådgiver og samtalepartner når kunderne har behov for ny ændring i deres virksomheder. For vore ansatte vil det nye fællesskab ligge til grund for, at vi kan stimulere og forstærke den faglige udvikling indenfor alle dele af vor virksomhed, og fremstå som en endnu mere attraktiv arbejdsplads for eksisterende og nye medarbejdere, siger Geir Atle Lima, CEO i eSeven AS.

Om Credo Partners

Credo Partners investerer i partnerskab med ejere af små og mellemstore virksomheder. Fællesnævneren for investeringerne er at selskaberne står foran store muligheder, hvor det at få en aktiv medejer med ombord, giver et langt stærkere fundament for fremtidig succes. Porteføljen spænder over mange forskellige brancher, såsom IT-ydelser, forbrugsgoder, sundhedstjenester, og aquakultur.

Vi er meget imponeret over det, de nuværende ejere og ledelse har opbygget. Selskaberne har en god evne til at udvikle deres produkter og ydelser baseret på det kunderne faktisk efterspørger samt stort kendskab til driftskritiske applikationer og Microsoft teknologi. Vi skal arbejde aktivt sammen med vore partnere i ledelsen og øvrige ansatte for at bidrage til at forstærke selskabernes succes, siger Gudmund Killi, Managing Partner hos Credo Partners.

Fakta om Pilaro AS

Pilaro AS er en strategisk forretningspartner med et stærkt branchefokus, som leverer Microsoft Dynamics 365 Business Central og Power BI, samt sin egenudviklede brancheløsning for produktion og projekt, Pilaro Industry Solution. Pilaro’s forretningsstrategi er at forstå kundernes processer, skabe tryghed, og at være en professionel partner, med speciel satsning på brancheløsninger indenfor produktion, service, projekt og projektstyring. Konsulenterne hos Pilaro har stor kompetence og er dygtige til at kombinere teori med praktisk erfaring. Kombinationen af godt markedskendskab, omfattende brancheerfaring, og kendskab til Microsoft løsninger, gør Pilaro til et trygt valg som leverandør.

Fakta om eSeven AS

eSeven AS er et selskab, placeret i Sandnes, som arbejder med virksomhedsstyring/ERP og digital transformation baseret på Microsoft Dynamics 365 platforme. Vore kompetente medarbejdere har årelang erfaring med at arbejde med at flytte virksomheder ud af ældre ERP-platforme og over på Dynamics 365. Vores løsning har stærke værktøjer til projektplanlægning og vi har særlig kompetence fra arbejde i bedrifter med projektorienteret aktivitet og serviceopgaver samt produktionsvirksomheder. eSeven ønsker at arbejde tæt sammen med kunderne, og vi sætter os grundigt ind i virksomhedsprocesserne for på den måde at skabe det bedste grundlag for løsninger, som indfrier kundernes forventninger. De senere år har eSeven været en Gazelle-virksomhed.