Evidi forstærker Nordisk position gennem strategisk investering i danske Cloud Agility

Jørn Seglem (t.v) og Jørgen Peter Rasmussen (t.h)

Vækst på det danske marked

Evidi fortsætter sin nordiske vækst, og knap 10 måneder efter etableringen i Danmark, bliver Cloud Agility en strategisk del af Evidi’s satsning i både Danmark & Norden. Med dette styrkes investeringen på, også at kunne levere end-to-end løsninger til større virksomheder indenfor Microsoft ECO-systemer. Satsningen vil øge services og ydelser til både det danske, norske og svenske marked.

Det danske marked er i betydelig vækst, og Evidi har allerede store ambitioner her. Samarbejdet og øget vækst i Danmark er meget spændende, fortæller Jørgen Peter Rasmussen, partner og direktør i Cloud Agility.

Vi er meget glade for at blive en del af Evidi og deres spændende vækstsatning i både Danmark og Norden. Med fokus på processer og Microsoft-løsninger, specielt indenfor Microsoft Dynamics 365 Finance og Supply Chain, ser vi frem til at styrke vores position og rekruttere både fagligt dygtige kompetencer og yngre talenter for at kunne håndtere denne betydelige efterspørgsel, vi oplever. Vi har også fået godt gang i Business Central-segmentet, og er i gang med flere spændende kundesager. Som ”Cloud Agility – powered by Evidi” øger vi vores evne til at levere optimale løsninger til vores kunder, siger Jørgen Peter Rasmussen.

Kultur match

Det kulturelle match har været afgørende for begge firmaer, fortæller Rasmussen. Han er optimistisk med hensyn til fremtiden, og ser frem til at videreudvikle selskabet som en ledende aktør i branchen. Med den samlede kompetence i selskabet og muligheden for at arbejde sammen med og lære af nye dygtige kolleger på tværs af lande, vil evnen til at levere endnu bedre løsninger og bidrage til kundernes succes, fortsætte med at vokse.

Vi mener, at vores fælles ekspertise og erfaring vil styrke vores evne til at levere på hele Microsoft-platformen og imødekomme komplekse kundebehov. Med fælles kultur og fokus på holdspil, faglig dygtighed, smidighed og kundecentreret tilgang, har vi en solid platform for videre vækst og succes. Sammen vil vi tilbyde endnu bedre løsninger og tjenester, og vi ser frem til at arbejde sammen som et samlet team for at bistå kunderne på den bedst mulige måde, fortsætter Rasmussen.

Svarer på stigende efterspørgsel

Jørn Seglem, CEO hos Evidi, har i tidligere pressemeddelelser påpeget, at selskabet har store ambitioner på et fragmenteret dansk marked, og ser frem til en hurtig opskalering af ressourcer. Med Cloud Agility, som en del af strategien, og den betydelige erfaring og tyngde, som medarbejderne der repræsenterer, tager Evidi en betydelig rolle, og svarer på efterspørgslen.

Vi er utroligt glade for, at dette partnerskab med Jørgen og det engagerede og kompetente team hos Cloud Agility er kommet i stand. Personligt er jeg imponeret over den kompleksitet, de allerede håndterer i deres kunde engagement, og vi ser frem til både at vækste og udvide vores tilstedeværelse i Danmark, og samtidig får vi et af Nordens dygtigste, faglige miljøer på Microsoft Dynamics 365 Finance og Supply Chain i vor portefølje. Stadig flere kunder efterspørger integrerede og komplette forretningssystemer for at kunne administrere komplekse forretningsprocesser på en effektiv måde. Vore strategiske kunder henvender sig til os for at få leveret disse kompetencer, og vi er stolte over, at kunne imødekomme denne efterspørgsel nu, siger Seglem.

Evidis samlede kompetence- og teknologiplatform gør virksomheden i stand til kontinuerligt at videreudvikle sig og innovere – på en nyskabende måde, sikkert og omkostningsreducerende. Samspillet mellem mennesker, forretningsprocesser og teknologi skaber bedre virksomheder, som er klar til at gribe mulighederne.

Evidi leverer ekspertise på rådgivning, forandringsledelse, udvikling, implementering og vedligehold af kritiske IT-løsninger, herunder fysisk- og cloudbaseret infrastruktur, kritiske forretningsapplikationer som ERP, CRM, data- og integrationsplatforme så vel som datamodellering og analyse. Dette gør Evidi til Norges mest komplette udbyder af produkter og tjenester med Microsoft teknologi i centrum.

50% af medarbejderne er medejere af Evidi i samarbejde med Credo Partners som aktiv ejer og aktionær. Firmaet omsatte for MNOK 530 i 2022. Evidi har 380 engagerede medarbejdere på kontorer i Oslo, Asker, Bergen, Halden, Sandnes, Sarpsborg, Stavanger, Tønsberg, København, Odense, Århus, Ballerup og Ahmedabad.

Om Cloud Agility

Cloud Agility er et erfarent ERP konsulenthus med fokus på rådgivning og udvikling af virksomhedsløsninger baseret på alle Microsoft Dynamics cloud-teknologier. Firmaet består af 29 ansatte med kompetencer fra både teknologi- og virksomhedssiden og har kontorer i Odense, Ballerup, Thisted, Vejle og Hyderabad.